Kas pie velna ir Ivans Rusilko?


Agrā pavasarī Goodreads kaut kā nejauši uzgāju amerikāņu smukulīša un ārsta (hmmmm) rakstītu erotisko garadarbu.
Protams, papētot dziļāk, šis tas atklājās, un tāpēc šī grāmata ir zināms sociālais eksperiments.
Ivan Rusilko "Appetizers" (The Winemakers Dinner Trilogy, 1.book).
Par motīviem kāpēc šitais supervīrietis pievērsies mīlas/erotiskā romāna žanram var diskutēt, bet nu man jau šķiet, ka tas ir labs PR triks vai arī viņam ir tāds Narcisa komplekss, ka maz neliekas. Tātad, šīm grāmatām ir arī otra autore un man domāt, ka visu galveno darbu darīja viņa, bet smukulis tik gozējās slavas saulītē.
Par ko gan īsti ir grāmata? Nu kā par ko, galvenais vīrieškārtas varonis ir neviens cits kā modelis, divu USA skaistumkonkursu dalībnieks, ārsts (svara zaudēšana, fitness un sexuālā veselība) Ivans Rusilko. Jā, jā tas pats. Un stāsts ir par to kā šis satiek savu lielisko sievieti Jaden Thorne. Nu atiecības, sekss, karjeras panākumi, pat viena dramatiska šķiršanās un atkalsaiešana kopā, kur grāmatas izskaņā beibe lido pa fikso uz Maiami (un tam iztērē 15 000 dolāru). Nu drāma, drāma, drāma…
Bāc, it kā grāmatas sākums bija interesants, ar intrigu, bet vienā brīdī man uznāca nervu trīce, cik tad var tur fantazēt par tām ideālajām attiecībām un sexuālajām spēlēm (labi, labi, man skauž). Tad nu es visu laiku mocīju šito e-grāmatu pa nodaļiņai vien uz priekšu, līdz nolēmu, viss, jāizlasa. Paldies Dievam, tas nu ir galā. Labi, ir vēl 2 daļas tai triloģjai, bet man tik tiešām nav ne jausmas ko tur var muļļāt vēl 2 grāmatas. Uzmetu aci wikipēdijas aprakstam un kāda nojausma radās. Nu nezinu, ir taču interesantākas lietas ko darīt un mana grāmatu liste ir nebeidzama.

P.s. Bildē uz vāka protams ir Ivans.

Grāmatu Bingo šī grāmata aizņem lauciņu "A Book Set on a Different Continent". Nu kur nu vēl vairāk - Amerika.

Komentāri

Populāras ziņas