Pre-paration to Barcelona


Tas viss sākās ar ar draudzenes izmestu fikso ideju, ka augusta beigās Air Baltic esot atlaides lidojumiem. Nju labi.
Pirms tam domāju, kā gan novembra beigās, savas atlikušās 4 papildatvaļinājuma dienas varētu pavadīt. Drūmi aukstajā Latvijas rudenī kaut kā negribējās. Apskatīju tīrisma firmu piedāvājumus, nekas nepatika un beigu beigās jau vairs nezināju ko pati vispār gribu.
Pirmspēdējā Air Baltic akcijas dienā, izdzirdot akcijas reklāmu, iemetu aci viņu mājaslapā, pamodelēju datumus un tā kā uz Parīzi visas lētās biļetes bija izpirktas (Parīzi gribēja draudzene), tad metu aci uz Barselonu, jo Spānija manā prātā kaut kā vienmēr ir mitusi. Un šeku reku, ir lētās biļetes.
Zvanu draudzenei,jautāju: nu ko pērkam, un lidojam? Jā, pērkam.
Atkāpei, jāteic, ka "iepriekšējā dzīvē", es ar ceļojumu organizēšanu nenodarbojos, biļetes, viesnīcas rezervāciju, visu kārtoja kāds cits.
Nu ko, tagad pašai ar to jānodarbojas.
Tā kā ar šo nodarbojos darba laikā, tad kolēģiem prasu, nu kas tagad jādara, lai nopirktu aviobiļetes Air Balticā. Mans veču bars skatās uz mani un saka, ka nezin (cik saprotu, šie ar šo ar nenodarbojas).
Nu labi, pati ķeros klāt. Tik traki jau nebija, bet gan ilgi un besīgi, jo kamēr visas fīčas saķeksēju un izķeksēju, tad es biju aizmirsusi i-bankas paroli drošiem pirkumiem i-netā, nācās atjaunot un... sākt visu atkal no jauna, jo Air Baltics gandrīz apmaksāto pieteikumu nepieglabā. Kad es apmaksāju, biju dikti priecīga, ka tas viss galā un mazliet šokā, nju ko nekas neatliek kā braukt. :)
Nākamā fāze bij viesnīcu čekošana www.booking.com, info ievākšana.
Draudzene jau teica, ka esmu visu nočekojusi, kamēr viņa par to vispār pat vēl kārtīgi domāt nav sākusi. Ok, aizrāvos...
Vakar nobukoju viesnīcu, arī ne bez 100 jautājumiem, uz ko kolēģi arī nevarēja atbildēt un viens kautrīgi atzinās, ka ceļojumus oranizē viņa draudzene.
Tad nu tā, ar lidošanu un naktsmītni esmu tikusi galā, laikam nākamais posms ir atlasīt to ko gribētu redzēt un sataisīt nokļūšanas maršrutus.
Barselona, I'm coming... soon.


Bilde ņemta šeit.

Komentāri

Populāras ziņas