Dons...pieaudzis

Šodien visu dienu domāju par vakardienas Dona koncertu.
Baltās nakts ietvaros dzīvojamo māju komplekss "Jaunā Teika" sadomājis bij pareklamēties, lai labak varētu izpārdot savus dzīvoklīšus (nu ar to laikam tur SEB banka nodarbojās) un uzrīkojis svētkus, kur vakara hedlaineris bija Dons.
Štrunts par dzīvokļiem, galvenais koncerts par brīvu.
Tā kā netālu dzīvoju, tad nu arī es aizgāju. Saģērbos hipsterīgāk, uzpinu savu jauko sānisko franču bizi un laidu izklaidēties.
Jāteic svētki uztaisīti tīri ok līmenī, dīdžejs, kurš starplaikos starp māksliniekiem uzkurināja publiku,ar bija tīri labs (vismaz nekaitināja mani ar pārāk lielu muldēšanu, kā citreiz ir gadījies citos pasākumos).
Nu, labi, laikam jau pareizi vien ir, jo lielāks mākslinieks, jo garāka pauze, Dons sāka jau 20. minūtes vēlāk par programmā paredzēto laiku un man jau drusciņ sāka palikt auksti.
Bet, kad nu sāka, tad jāteic, man patika tas, ko dzirdēju. Dons ir pieaudzis un arī izpildījuma maniere un balss ir kļuvusi dziļāka un izjustāka. Njā, un laikam jāsaka tas pats par mani, jo es pati kaut kā izjustāk izjutu viņa dziesmas un pat sapratu par ko tās.

Šodien uztaisīju jaunu plejlisti un klausoties domāju, daudz domāju...

Komentāri

Populāras ziņas