Olas iekš kūkas

Jūtami tuvojas Lieldienas un man vakar (ne tikai vakar, bet jau pāris dienas iepriekš) radās vēlme uzmeistarot Olu kūku. Recepte meklējama marta "Ievas virtuves" izdevumā. Nu ko, saveidoju to brīnumu, kam iekš smilšu mīklas jāslēpj vārītas olas burkānu un Filadelfijas siera kažociņā. Izcepu.


Taču jāteic, ka man šoreiz bija neliels izgāziens pavārmākslā.
Principā izskatījās labāk nekā garšoja (nu vismaz man personīgi).
Viss sākās ar to, ka tā smilšu mīkla nemaz negribēja turēties kopā, ko izdarīju nepareizi, nav ne jausmas. Otrkārt, manā vērtējumā burkāni bija par daudz, vismaz atklāju, ka man negaršo silti cepti burkāni, kas nez kāpēc kļūst dikti saldi.
Nākotnē, šajā receptē burkāni būs dikti maz, vai nemaz. Hmm, siers ar likās pa virsu kaut kāds ne tāds man šoreiz gadījies. Principā, silta tā olu kūka man negaršoja, taču, kad es šorīt pagaršojua aukstu, tad jau likās vairāk vai mazāk ok.

Nu ko, nākotnē uzlabošu šo receptīti pa savam un tad jau iespējams šitā kūka rullēs. :)

Komentāri

Populāras ziņas