Adultery


Tad nu beidzot! Ja vien es šo grāmatu nebūtu izvēlējusies kā Reading Bingo pēdējo aizpildāmo lauciņu, kas apzīmē šajā gadā izdotu grāmatu, domājam, ka es neizlasītu līdz galam šo darbu. Tātad Paulo Coelho "Adultery". Ir arī latviski izdots, bet šoreiz lasīju angliski e-grāmatas formātā.
No tā ko esmu no Koelju daiļrades lasījusi, man nav bijuši darbi, kas nepatiktu, šis tad nu ir pirmais.
Galvenā varone ir Linda, kurai ir viss ko var vēlēties - mīlošs vīrs, bērni, karjera un labs finansiālais nodrošinājums, bet pēkšņi piemetas doma, ka ir palicis garlaicīgi dzīvot, viss ir slikti u.t.t., nu от жиру бесится.
Tad nu satiekot savu jaunības mīlestību, šamā ielaižas dēkā, lai kaut kā kliedētu savu garlaicību un samežģīto prāta stāvokli.
Nu bāc, sen galvenā varone grāmatā nebija bijusi tāda īdētājsučka. Īsti nezinu ko ar šo visu Koelju gribēja pateikt, bet nu šeit ir klasisks Cosmopolitan numura savārstījums par to, ak cik esmu veiksmīga, bet man viss apnicis, varbūt man ir depresija. Ai, es laikam mīlu savu vīru, bet es mīlu arī savu mīļāko, ai, laikam tomēr nemīlu mīļāko, ai, bet kapēc tad gan es gribu ieriebt viņa sievai? Kāpēc man nepalīdz joga un dzīve ir tāda, bet ne šitāda bla bla bla.
Visu grāmatu čīkst, laiž pa kreisi, atnāk klusiņām mājās, nu principā vīrs nojauš, bet saka, ka šo vienmēr mīlēs, tā nu secinājusi, ka šo sānsoli vajadzēja dzīves pieredzei, dzīvo uz priekšu un sāk atkal jusies labi. WTF?
Un grāmatas nobeigumā, Koelju stilā atziņas par mīlestību un to, ka pasaulē visa pamatā ir mīlestība.

Tad nu tā, vienīgais ieguvums, laikam no šī visa darba ir tas, ka var izsekot, kas notiek cilvēkam galvā, kad šis sadomā laist pa kreisi, ok, nekad to nebiju varējusi iedomāties. Nu jāteic, skumji, ka tā, ka cilvēks, izvēlas šadu rīcību tā vietā, lai ko mainītu sevī vai kopīgi mainītu esošās attiecības.
Un šajā grāmatā zināmā mērā ir parādīts piemērs, ka šādi rīkojoties jau nekas nebūs par to, krāp cik gribi, bet galvenais nāc mājās.
Ai, liekulīgi.

Starp citu arī daudzi Goodreads šo darbu ir novērtējuši ļoti zemu, kas savā ziņā izskaidro, kāpēc jau krietnu laiku pirms iznākšanas, šai grāmatai tiek veidots interesants promotions sociālajos tīklos, radot iespaidu, ka visi lasa un ir baigā sajūsmā.

Grāmatu alfabētā, Angļu valodas alfabēta versijā grāmata aizņem burtu A.

Grāmatu Bingo šī grāmata aizņem lauciņu "A Book Published This Year".

Komentāri

Populāras ziņas