Kā noskūpstīt princi?


Tāx, nelielam ievadam, patiesībā es nezinu kā īsti paņēmās man bibliotēkā šī grāmata. Nu kaut kā tā sanāca, jo tur pat netālu biju izvilkusi to, ko gribēju izlasīt, šī paņēmās kaut kā automātiski, jo bija patīkamā zaļā krāsā.
Grāmata ir Anitas vad Sānas (Anita van Saan) "Kā noskūpstīt princi?" (Froschprinzen Kusst man nicht).
Viss jau labi, bučošanās, prinči utt. Bet patiesībā tā ir pusaudžu grāmata par meiteņu bariņu tā ap 13, kad dikti gribās būt lielām.
Vai esmu baigi vīlusies? Patiesībā nē. Forša grāmatiņa. Atceros, kad man bija tas vecums, labprāt ko tādu lasīju par sava vecuma jauniešiem, lai gan tad jau praktiski nebija nekādas izvēles ko palasīt. Tā ka 13 gadniecei manī, grāmatiņa patika.
Valoda ir tieši tāda, kā runā pusaudži, attieksme pret pasauli arī. Sižets gan jau 100 reizes kur bijis, par to, ka galvenā varone pa kluso sarīko ballīti, kamēr vecāku nav un par to kādas sekas tam visam ir pēc tam. Njā, par puišiem arī tur šis tas.
Ieguglējot, ko vairāk par autori gan diemžēl neizdevās uzzināt, bet latviešu valodā ir izdota vēl viena grāmatiņa, kas ir tā kā šīs grāmatas 1. daļa. Katrā gadījumā visai priecīga nedēļas nogales lasāmviela, diezgan īsa, bet tas jau tā priekš maz lasošiem pusaudžiem domāts laikam.

Komentāri

Populāras ziņas