Stress

Labi, ka klāt ir trīs burvīgas brīvdienas.
Jo...esmu stresa un noguruma pārmocīta. Kas man ir stresa izraisītājs? Tas ir rutīnas darbs, kad liekas, tu esi iestrēdzis vienā konkrētā epizodē (nu kā tajā filmiņā, kur visu laiku atkārtojas viena diena, un galvenais varonis funktierē kā ko darīt, lai tiktu laukā no tā kas vislaik atkārtojas), kurā visu laiku ir viena un tā pati darbība, tik nedaudz mainās situācija. Nu ja, un no tā visa sāk iet sviestā. Ne tikai es, mani kolēģi arī. Ak, kā es gribu sev darbu ar vismaz trim paralēliem projektiem, dedlainiem, organizēšanu un sriešanu. Ja man likās, ka kādreiz tas var radīt stresu, un jā, reizēm tas bija nervus bojājoši, tad tagad varu teikt, tā bija interesanta un piepildīta dzīve. Vai, līdz ar to, nav pienācis laiks atkal ko mainīt dzīvē?

Komentāri

Populāras ziņas