Burkānkūka

Ik pa laikam ir tādas receptes, kas nav iemūžinātas dēļ tā, ka kamēr es tieku līdz fotoaparātam, tad lielākā daļa jau ir noēsta.
Šī tad nu ir viena no tādām.
Pieejama Ievas Virtuvē (06.01.2010.)
Recepte:
*100 g sviesta vai margarīna
*100 g cukura
*1 liels burkāns
*2 ēdamkarotes krējuma
*1 ola
*1 tējkarote cepamā pulvera
*200 - 250 g miltu
*šķipsniņa sāls
* pustējkarote kanēļa

Burkānu sarīvē (es rīvēju uz vissmalkāko rīves sadaļu, man nepatīk lieli un saldi burkānu gabali, kā esmu to laika gaitā sapratusi).
Margarīnu/sviestu saputo ar cukuru un iemaisa olu, krējumu, sāli, un kanēli (es liku krietni vairāk, jo man patīk kanēlis). Iesijā miltus un cepamo pulveri, iemaisa sarīvētos burkānus. Mīklu liek veidnē (dievinu savu Pyrex keksu veidni) un liek sakarsētā krāsnī un cep apmēram 30 minūtes. Kad gatava var pārkaisīt ar pūdercukuru (šoreiz izpalika, jo negribējās čakarēties ar cukura malšanu kafijas dzirnaviņās).
Kūka/maize ir ļoti vienkārša, līdz ar to ģeniāla. Un garšīga. :)



Komentāri

Populāras ziņas