Restartēt dzīvi


Šogad pacentos izmantot lielisko iespēju mainīties ar grāmatām un tā, Rīgas svētku laikā, tiku pie šīs grāmatas.
Sākumā man šī grāmata galīgi nelasījās, nu nemaz. Stāvēja iesākta vismaz mēnesi, laikam jau ne tas kosmoss bija un tagad nu es viņu izlasīju.
Kas ir šī grāmata?
Ketlīnas Tesāro (Kathleen Tessaro) "Nevainība"( Innocence).
Biju sajūsmā par viņas pirmo grāmatu "Elegance", tāds vieglums, taču tai pat laikā sajaukts
"Nevainības"(Īsti nesapratu kādēļ tāds nosaukums grāmatai, varbūt jāsaprot kādā kontekstā vai kaut kāds neveiksmīgs tulkojums)centrā ir galvenā varone Īvija, kurai ir pāri 30, bērns, pajukusi karjera un baismīga apziņa, ka viņa visu savā dzīvē ir sačakarējusi. Hmm, ļoti pazīstamas izjūtas, ļoti.
Un tad nu viņa šķetina vaļā savas pagātnes problēmas, atmiņas, iejaucas arī mistiski spēki (nu kā bez tiem :) )un beigu beigās Īvija spēj restartēt savu dzīvi, ļauties mīlestībai, atklāj jaunu (labi aizmirstu veco) talantu un dara to, kas tiešām patīk.
Ach, laimīgā! :)
Šīs grāmatas kontekstā aizdomājoties, visu šo gadu katrs mans apzinātais un neapzinātais solis, darbība un doma ir bijusi vērsta uz savas dzīves restartēšanu, tikai... esmu atklājusi visdažādākās (bieži vien fantastiskas un brīnumainas) lietas par sevi, tikai... kur ir mana restart poga? Man dažreiz šķiet, ka laiks sāk aptrūkties un tā kā ir, tā ilgi vairs nevarēs...
Jā, tomēr būs mani tā grāmata tā pamatīgāk aizķērusi...

Komentāri

Populāras ziņas