Vai es pārāk stipri ko vēlos?

Ko darīt tad, ja tu kaut ko ļoti vēlies, bet tas nenotiek?
Lieki teikt, ka šīs vēlmes piepildīšanai es arī rīkojos, bet katai vēlmei papildus ir savs mistikas moments - dažai lielāks dažai ļoti niecīgs.
Šoreiz par vēlmi, kur bez mistikas momenta neiztikt. Es varu nospraust n` tos mērķus, veikt darbības, kas pašas par sevi ir ļoti labas un papildus vēl arī ietilpst citu manu vēlmju un mērķu sasniegšanas plānos, tomēr šeit nav rezultāta, bet rezultāts diemžēl nav 100% atkarīgs no manis, dēmn it, tas mistikas faktors neizpildās.
Tad nu man ir jautājums - kāpēc?
Vai es vienkārši par stipru vēlos, plānoju, domāju, bet nemāku atlaist un līdz ar to neļauju tam notikt?
Ja godīgi, esmu piekususi, jo liekas, priekš kam es tā pūlos, domāju par to, ja tam nav rezultāta.

Komentāri

Populāras ziņas