Ideālais pāris




Tas, ka es neko nerakstīju vairāk kā mēnesi, nenozīmē, ka es arī neko nelasīju. Lasīju gan un visu ko.
Jāteic pieķēros "klasiskajai" sieviešu literatūrai. Šoreiz tā bija Sūzana Elizabete Filipsa (Susan Elizabeth Phillips) ar darbu "Ideālais pāris" (Match Me if You Can). Biju jau vienu šīs autores grāmatu lasījusi un man patika.
Bet šitajā es vīlos. Nebija jau slikta, bet tie galvenie varoņi man kaut kā negāja pie sirds. Vienīgais, kas glāba situāciju, bija tas, ka sižetam bija blakuslīnija, vo tas gan bija labi uzrakstīts un man patika un daļēji ļāva "piebeigt" to grāmatu.

Te tāds skops aprakstiņš par to, kas grāmatā - " Anabella mantojusi savas vecmāmiņas iepazīšanās aģentūru un cieši apņēmusies gūt panākumus. Vienīgais, kas viņai vajadzīgs labam biznesa atspērienam, ir kaut viens nozīmīgs klients".

P.s. Vāka meitenes izskats un apģērbs bija jau neaktuāls 2006. gadā, kad to grāmatu izdeva. Kas tam apgādam "Kontinents" ir ar tiem briesmīgajiem vākiem.

Komentāri

Populāras ziņas